Model voor kappersmerk Indola

Model voor kappersmerk Indola

Indola. Gisteren had ik mijn eerste opdracht model voor het kappersmerk Indola. Al jaren droom ik ervan op het podium te staan, alleen werd deze droom steeds weg geschoven. Want ik dacht zangeres kan ik niet worden daar hebben mijn ouders mij geen zangzaad voor gegeven. En als model de catwalk op lukt ook niet want daar heb ik de maten niet voor. Jaa, ook ik heb momenten dat ik mezelf klein maak. Tot dat ik in contact kwam met een modelbureau en die dame zag kansen voor mij. Ik schrok hier best van want dat had ik totaal niet verwacht!

Zenuwen

Ik was best een beetje zenuwachtig want ik wist niet wat van haar model of kleur ik zou krijgen. Maar zoals je vast wel weet ben ik wel iemand die van het doen is dus gisteren hoppa om 12:00 uur in de middag in de auto richting het FEC in Leeuwarden. Bij binnenkomst ontmoete ik de Hikmet de eigenaar van Indola en de andere modellen van deze dag en wat een leuke mensen allemaal. Ik was meteen over de streep ondanks dat ik nog steeds niet wist hoe het ging worden. We gingen eerst allemaal in de verf pffff de kleuren om mijn hoofd schoten om mij heen. En ik zou aubergine worden wist niet wat ik hiervan moest verwachten…..na het uitspoelen zag ik in de spiegel en dacht meteen wauw dit is mooi.

Toen met zijn allen naar beneden en gezamenlijk gegeten heerlijk verwend en genoten. En toen was het zover op het podium geknipt worden en wat vond ik het spannend want hoe gaat het eruit zien? Staat het mij wel? Mijn ego speelde even een hele grote rol tot dat ik werd geroepen op het podium te komen. Ik zag in eens 100 mensen in de zaal die mij allemaal aankijken de zenuwen vlogen door mijn lichaam tot dat ik op de stoel ging zitten op het podium en alles was weg ik genoot iedereen keek vol verbazing naar hoe ik geknipt werd. En het eindresultaat ook al moet ik er zelf nog even aan wennen.

Dit was een dag om nooit weer te vergeten en op naar de volgende opdracht ik ben klaar voor het grote podium!

By | 2017-05-06T15:54:45+00:00 2 november 2016|In de Media|0 reacties

Reageer